Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Získávání znalostí z obchodních procesů
Skácel, Jan ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce objasňuje disciplínu získávání znalostí z obchodních procesů. Je zde ukázán princip dolování. Značná část tématiky je věnována problémům při objevování procesu. Dále se práce věnuje analýze konkrétního výrobního procesu, na jejímž základě jsou navrženy tři dolovací metody, které se snaží zjistit nedostatky v procesu. První objevuje výrobní proces a vykresluje jej do grafu. Druhá metoda využívá simulátor produkční historie k získání produktů, které pravděpodobně způsobily opoždění výrobního procesu. Z~takto získaných dat se poté dolují frekventované množiny. Třetí metoda se snaží predikovat čas zpracování produktu na vybraném pracovišti pomocí asociačních pravidel. Poslední dvě zmíněné metody využívají algoritmus Frequent Pattern Growth. Získané znalosti z této práce umožňují zefektivnit výrobní proces a lépe plánovat samotnou výrobu.
Studie obchodních procesů ve vybrané firmě
Doušková, Barbora ; Sedlák, Josef (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá obchodním procesem probíhajícím ve vybraném podniku, který je součástí energetického průmyslu. Práce se detailněji zaměřuje na rozbor jednotlivých činností, které probíhají v obchodním procesu. Cílem rozboru těchto činností je nalézt kritická místa v procesu a navrhnout patřičná zlepšení.
Zdokonalování procesů vývoje software
Řezáč, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na techniky zlepšování procesů vývoje software. Uvádí moderní přístupy k vývoji procesů a rozebírá problematiku jejich řízení a použití v jednotlivých fázích životních cyklů. V návaznosti na tyto techniky pak předkládá návrh podpůrného nástroje, který při případné spolupráci s dalšími nástroji zvyšuje automatizaci vývoje procesů, jako jeden z předpokladů zlepšování jejich kvality.
Návrh činností procesního řízení zakázky u vybrané organizace
Loginova, Alena ; Tesař, Ing Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Procesni rizeni zakazky, soucasny stav organizace, navrh na zlepseni soucasneho stavu organizace
Budování firmy a jejího informačního systému
Pokorný, Jakub ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Huňáček, Tomáš (oponent)
V 21. století vzniká mnoho nových firem zabývajících se zajímavými, mnohdy unikátními projekty. Zvláště v situaci, kdy firmy operují v dosud nepříliš rozšířeném, rychle se měnícím odvětví, se mohou shledat s nedostatečnou nabídkou typového softwaru (TASW), vhodného pro podporu jejich byznysu. Tvorbu softwaru na zakázku (IASW) si však firmy v jejich začátcích často nemohou finančně dovolit a ani takové řešení nemusí být vhodné, zejména pak v situaci, kdy firma začíná s obchodní činností ve skutečně neprobádaných vodách a veškeré obchodní procesy a z nich vyplývající softwarové požadavky se projeví až postupně, užíváním v praxi. Tato diplomová práce se v teorii zaměřuje na možnosti řešení takového problému, zejména z hlediska tvorby informačních systémů podniku a navazující architektury, a v praxi pak na případové studii sleduje uchopení tohoto problému v období růstu firmou Property Rentier s.r.o. (dále též PR), která se zabývá komplexní správou nemovitostí nabízených výhradně ke krátkodobým pronájmům, a to zejména prostřednictvím platformy Airbnb. PR v současnosti mimo jiné stojí před rozhodnutím, zda a kdy investovat do restrukturalizace IT architektury nebo zda zachovat stávající systém a pouze jej rozšiřovat. Cílem práce a jejím výstupem je shrnutí analýzy současného stavu procesů uvedené firmy a způsobu podpory těchto procesů pomocí IS/ICT, vyhodnocení a doporučení dalšího postupu v otázce restrukturalizace informačního systému podniku. Diplomová práce je určena především firmě PR a dále pak jako podklad pro začínající společnosti, který jim má usnadnit rozhodování v otázce tvorby, příp. nákupu informačního systému nebo jeho části.
Studie obchodních procesů ve vybrané firmě
Doušková, Barbora ; Sedlák, Josef (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá obchodním procesem probíhajícím ve vybraném podniku, který je součástí energetického průmyslu. Práce se detailněji zaměřuje na rozbor jednotlivých činností, které probíhají v obchodním procesu. Cílem rozboru těchto činností je nalézt kritická místa v procesu a navrhnout patřičná zlepšení.
Zdokonalování procesů vývoje software
Řezáč, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na techniky zlepšování procesů vývoje software. Uvádí moderní přístupy k vývoji procesů a rozebírá problematiku jejich řízení a použití v jednotlivých fázích životních cyklů. V návaznosti na tyto techniky pak předkládá návrh podpůrného nástroje, který při případné spolupráci s dalšími nástroji zvyšuje automatizaci vývoje procesů, jako jeden z předpokladů zlepšování jejich kvality.
Získávání znalostí z obchodních procesů
Skácel, Jan ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce objasňuje disciplínu získávání znalostí z obchodních procesů. Je zde ukázán princip dolování. Značná část tématiky je věnována problémům při objevování procesu. Dále se práce věnuje analýze konkrétního výrobního procesu, na jejímž základě jsou navrženy tři dolovací metody, které se snaží zjistit nedostatky v procesu. První objevuje výrobní proces a vykresluje jej do grafu. Druhá metoda využívá simulátor produkční historie k získání produktů, které pravděpodobně způsobily opoždění výrobního procesu. Z~takto získaných dat se poté dolují frekventované množiny. Třetí metoda se snaží predikovat čas zpracování produktu na vybraném pracovišti pomocí asociačních pravidel. Poslední dvě zmíněné metody využívají algoritmus Frequent Pattern Growth. Získané znalosti z této práce umožňují zefektivnit výrobní proces a lépe plánovat samotnou výrobu.
Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod
Joska, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Category management (CM) je přístup, ve kterém dodavatel a retailer (obchodník) spolupracují na rozvoji kategorie. Do této strategické spolupráce přináší dodavatel znalost spotřebitele a produktů dané kategorie. Retailer přináší prodejní data. Celá koncepce je založena na řízení kategorií jako strategických obchodních jednotek a doručení maximální hodnoty spotřebiteli v podobě uspokojování jeho potřeb. Přestože první projekty CM u nás fungují již 15 let, většina společností dodnes neimplementovala CM v jeho plné podobě. Hlavními překážkami jsou vysoké organizační nároky na integraci CM do podnikové struktury a nutnost vysoké míry důvěry mezi dodavatelem a retailerem v podobě sdílení dat. Cílem této práce je identifikace příležitostí v oblasti CM na základě analýzy současného obchodního procesu ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s. K identifikaci příležitostí je využita především metoda komparace ideálního obchodního procesu CM, který definuje odborná literatura, s praxí firmy Plzeňský Prazdroj. Na základě této komparace shrnuje práce příležitosti ke zlepšení současně nastaveného procesu CM. Zároveň identifikuje nové oblasti zaměření pro CM, které budou v budoucnu klíčové.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.